lördag 20 december 2008

Arg

Jag är så arg så jag skakar just nu. Men nu får det vara nog. Vi bråkade och han stack iväg till en kompis, men jag ringde och sa att jag vill prata mer med honom innan jag åker. Han lät något chockad. Men ni ska inte tro att han kommer hem med en gång, nej han kommer väl hem inatt nångång. Men nu orkar jag jag inte mer, nu ska allt redas ut på ett eller annat sätt. Jag kan inte ha det så här längre, jag orkar bara inte. Fan att det ska va dyrt att ringa, nu hade jag behövt prata med er mina vänner.
Jag orkar faktiskt inte mer. Innan han stack sa jag till och med att jag inte ville umgås med honom ikväll, så jävla arg var jag, och är fortfarande. Helvete.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu skall du inte försöka bestämma dig i kväll, far hem och fundera i lugn och ro hur du upplevt de här veckorna. Så låter du det mogna sedan vet du hur du vill ha det. Vad glad att du har bara dej själv att tänka på! Lycka till