lördag 13 december 2008

Juldagen

Sitter och dricker vin och har allmänt tråkigt. M åkte iväg till en kompis och spelade och det finns lixom inte så mycket att göra, förutom att dricka vin då..
Pratade med mamma ett tag just. Det var trevligt. Pratade inte om något speciellt, min bror är på julfest på club marin ikväll och jag hoppas verkligen att han går vidare efter det!
Annars vet jag inte så mycket.
Vad har ni för planer för juldagen? Jag vet ju ingenting jag som är här. Planer? Cila, kan du gå ut? Enligt mina beräkningar borde Eddie vara hemma då..

2 kommentarer:

Cila sa...

Åh jag önskar att jag kunde. Men det är Eddies tur att ta juldagen i år. Jag va ju ut på juldagen i fjol. :/
Så jag får vänta tills han kommer på ledigt efter det, alltså helgen efter nyår borde jag kunna först :(

Cila sa...

Nej ja skojja, den 27 kan jag :D Om du orkar med dubbelfestande. :D
Annars kan jag först 10 januari om jag räknat rätt.. :/