lördag 13 december 2008

Lördag


Då var det lördag. Igår var vi hem till en klasskompis till M och kollade på idol med några till. Det var trevligt, men man märker att han har ett annat liv här. Jag har ju ingen aning om vad dom pratar om eller vem dom pratar om.. Jaja..
Nu sitter jag åter igen och funderar på dessa jäkla julklappar. Jag har bara idag och nästa lördag kvar som jag är ledig och har tid att gå ner på stan. Men jag vet verkligen inte vad jag ska köpa! Jag antar att jag får släpa mig ner till staden och försöka komma hem med någonting, någonting annat än till mig själv. Fast känner jag mig själv rätt lär det väl sluta så.. Jag vill ju ha ny jacka, skor, klänningar, byxor och mycket mer :S
Ska försöka hålla mig i skinnet! Nu ska jag väl ta och klä på mig och traska iväg. Bye.

Inga kommentarer: