lördag 13 december 2008

En liiiiiten stund

Men på riktigt.. Jag har så jäkla tråkigt. Och full börjar jag bli. Karln min var så smörig tidigare när jag kom hem från stan. Jag undrade va han höll på med, men sen om det. Jag ska åka till Stoffe och spela sen, men bara en liten stund. Jag bryr mig egentligen inte om han spelar eller inte, utan poängen är den att vi i princip inte träffats på mer än en vecka. Och nu när vi har en hel kväll när vi båda är lediga så föredrar han att åka och spela. Nu har han då varit borta i över tre timmar. En liten stund. Yeah, shore, kiss my ass.
Jag blir så in i hel.... trött på det här.
Tänk om man någongång skulle få höra att han faktiskt vill umgås med mig. Han är ju faktiskt medveten om att jag inte känner någon i den här staden. Jag väljer ju inte frivilligt att sitta hemma och supa mig full helt ensam för att det är så jävla roligt. Nej, jag vet att jag kan vara patetisk ibland, men inte SÅ patetisk.

2 kommentarer:

MarrO sa...

du e int patetisk gumman, i så fall kan vi va d tillsammans:P funderar på å öppna en flaska vin å bara bli full å glömma allt, e väl int så roligt sj, men nog går d alltid:) vi ses snart! puss å kram

Marie sa...

men gumman min.., det e tur att du kommer hem snart så vi får ta hand om dig! för jag vet flera här hemma som verkligen vill umgås med dig.. så om du lagar din söta rumpa hem nu så ska vi umgås, massor!
puss