torsdag 11 december 2008

Tidig morgon

Gick upp kl.08.00 trots att jag inte börjar förrän kl.14.00 idag. Okej, det var inte heeelt frivilligt. Men det är lite svårt att sova när karln går upp vid sju och börjar skramla, smälla i dörrar och för allmänt oväsen. Ja, det var bara att inse att jag inte skulle somna om.
Så nu sitter jag och försöker fördriva tiden så att klockan ska bli 12.30 så jag kan börja gå till tåget. Ska jobba till tio ikväll men måste gå tidigare eftersom tåget går redan 21.20.. Känns dumt att gå så mycket tidigare men vad ska man göra. Kommer komma för sent också, typ 20 min.. Det är egentligen inte tågen som e det stora problemet utan bussarna. Dom går inte speciellt ofta till sjukhuset på dagar och kvällar. Men som sagt, inte mycket att göra nåt åt.
Just det, det är faktiskt kallt här idag. Nån minusgrad måste det nog va, är riktigt frostigt och fint ute!

Inga kommentarer: