tisdag 9 december 2008

Irriterad

Det är jag, mycket irriterad och det blir värre för varje sekund som går.
Jag var hemma vid fem, hungrig som bara den och ingen var hemma. Jaja, tänkte jag och började laga mat och kände mig duktig. Han kommer väl när som helst tänkte jag. Sedan åt jag ensam, diskade, torkade spisen och donade. Ingen har kommit. Jag sätter mig framför datorn och surfar och spelar. Jag går och duschar och tänker att nu, när som helst. Sedan plockar jag undan maten som jag lämnat framme åt mr och diskar resten, sätter mig och fortsätter slösurfa. Jag lagar glögg och spetsar den mycket. Spelar lite till och nu är det House.
Hur in i helvetes jävla svårt kan det vara att meddela var i helvete man håller hus och att man nog inte kommer hem förrän sent?????!!!
Sånt här gör mig verkligen förbannad.

2 kommentarer:

Petra sa...

Oj oj smulan! Där sku jag redan ha ringt eller skickat iväg ett ngt argt samtal/mess!! Eller kanske man måste be somliga läsa instruktionsboken om hur man använder sin telefon till att ta kontakt med nån... De där e inte acceptabelt!!

wimsis sa...

Jag hade bestämt mig för att inte messa eller ringa. Han kom hem vid 23.30!! Jag var så sur så jag inte ens våkade öppna munnen. Men sa åt han idag att det var snällt att han hörde av sig igår, så jag inte behövde undra var han var.. Jävla karlar, borde få en instruktionsbok till dom!