lördag 6 december 2008

Ledig


Ledig i dag då. Huvudvärk har jag och ingen inspiration till att göra någonting.. Nu vill jag åka hem och fira Jul. Mysa med familjen, laga julgodis, äta gott, träffa er alla mina vänner.. Vill verkligen hem nu. Men bara två veckor kvar nu, det går snabbt. Det är ju inte så att jag inte har det bra, men det skulle ju alltid kunna vara bättre. Som sagt, det blir tomt utan sina vänner som man är van vid att träffa eller tala i telefon med..
Min Milis ringde igår! Jag vart något snopen (alla vet ju att ja e här och att d e dyrt att ringa) och orolig! Min första tanke när jag såg att det var hon var, herregud, nu har det hänt nåt! Och det hade det, men det var inte så farligt som tur var. Vi pratade en stund om lite allt möjligt och planerade in en lunch den 22/12 när jag kommit hem. Var så roligt att du ringde gumman!

3 kommentarer:

mamaMill sa...

Oh! Ja gillar verkligen bakgrunden, passar dej bra också :)

wimsis sa...

Tack! Vet inte hur många gånger jag bytte innan jag verkligen fastnade för denna :)

mamaMill sa...

Haha, samma här, har nog gått igenom alla :D