söndag 7 december 2008

Gran Canaria!!!




Jag vill verkligen till solen och värmen. Satt och kollade på sista minuten just, vet ni hur billigt det är att ta en flygstol två veckor till Gran Canaria nu??? Då ska jag berätta det för er, det kostar bara runt 1399 kr! Förstår ni hur äckligt billigt det är?!!!! Eftersom att vi nu har lägenhet där behövs ju bara en flygstol! Och skatteåterbäring fick man i veckan, men är man ledig. Nej, det är man inte. Åååååh va jag vill åka... Ligga på stranden.. Varmt och skönt, bara vara. Fy fan vad jag saknar tiden när vi var där, vi har haft så roligt!
Förhoppningsvis efter julafton sker det ett mirakel så jag kan åka. Man kan ju alltid hoppas!
Marcus åkte iväg till Göteborg för en halvtimme sen, han ska hitta ut till nån förort för att lämna enkäter. Han fick åka ensam också så han är nog lite nervös med spårvagnar och sånt, men det ska nog gå bra. Lite trist är det att han nog inte kommer hem förrän framåt 19.30 i värsta fall.. Men men. Jag borde ju sätta mig och skriva på mitt arbete en stund igen, men det går ju lixom lite trögt minst sagt. Fast jag har ju fått ihop tre sidor på den lilla tid jag lagt ner hitills.

Inga kommentarer: