tisdag 2 december 2008

Jacka?

Tjoho. Ännu en ledig dag. Sitter faktiskt och skriver på mitt arbete! Kors i taket. Men nu sitter jag och funderar på om jag skulle gå ner på stan en sväng.. Jag behöver en vinterjacka och de har rea på HM, halva priset på massor av jackor, och jag såg faktiskt en jag skulle tänka mig härom dagen. Ett par skor skulle jag behöva också, men de skorna jag vill ha fanns inte i rätt storlek :( och nu är jag ju då så fånig att jag endast vill ha de skorna..
Handla skulle jag behöva göra också, imorse när jag skulle äta frukost fanns det inget bröd, så jag hällde upp en skål yoghurt men min man hade ätit upp den sista müslin. Ja, det blev yoghurt och varm choklad till frukost. Mumma.. Eller så inte..
Pratade med svärmor ganska länge igår, hon är så rar! Man blir så glad av att prata med henne! Nu ska jag spela lite king och fundera på vad jag ska göra idag! Bjuder på en riktigt gammal bild så länge, haha.

Min Babe!

1 kommentar:

Cila sa...

Snutte dig! Du är min babe också! :D
Och jag saknar dig så in åt helvetes mycket!

Jag vill också shoppa! :)

Puss!!