fredag 5 december 2008

Tillåt mig skryta en aning =)

Idag är jag glad! Veckan har varit riktigt bra på praktiken och jag här världens bästa handledare! Hon är så go! Super rar och snäll. Har haft egna patienter i två dagar nu, trodde det skulle vara jätte läskigt men det var det faktiskt inte! Visserligen har mina patienter varit "lätta" patienter, men jag känner mig ändå nöjd med min insats.
Hade mittbedömning idag också, och det kunde inte gått bättre! Fick i princip högsta betyg på alla punkterna (och då är det två veckor kvar) och hon fyllde redan i VG i slutbetyg åt mig! Hon sa även att jag var en av de bästa elev hon haft! Tror ni jag svävade på rosa moln när jag satt på tåget på väg hem eller? Så nu känns livet genast mycket lättare!
Sitter just nu och väntar på att min man ska komma hem så jag får skryta om vilken duktig flickvän har, haha. Han har varit i Lund idag med sina enkäter men han borde komma hem snart tror jag. Jag ska roa mig med att ta en varm skön dusch och kolla på en film ikväll, lutar åt Schindlers list, det är ju en kultfilm och känns som det är en film man måste se.
Ha det bäst mina älsklingar!

4 kommentarer:

Cila sa...

Men Grattis!!!!
Fasen va roligt att få så bra bedömning! Bättre betyg kan du ju inte få! :)
Och tänk, nu är de ju inte länge tills du kommer hem!!
*längtar*

Pussar!!

mamaMill sa...

Gud va kul! Grattis :)

MarrO sa...

oj va kul, grattis! :)

wimsis sa...

Tack =)