onsdag 31 december 2008

Anonyma påhopp

För ett tag sen var jag inne och läste Milles blogg. Och nu är jag arg. Jäkla anonyma påhåpp! Hur kan man ens säga hur någon ska vara när hon är gravid? Enligt era små påhopp har jag fattat det så här (rätta mig om jag har fel!), man skall absolut inte klaga över att man mår dåligt(fysiskt) när man är gravid, för då uppskattar man inte sitt barn. Snacka om att jag lärt mig mycket idag, det hade jag faktiskt ingen aning om.
Ni anonyma måste ha jäkligt mycket att göra med era korståg om ni nu ska berätta för alla kvinnor att de inte uppskattar sina barn om de bekräftar att de mår illa eller mår dåligt på annat sätt. Jag fattar inte att man kan ha starka åsikter om en människa som man knappast ens känner, och sedan ha mage att vara anonym. Men, så länge ni mår bra va? För ni bryr er inte mycket om vad Mille känner när hon läser era "oskyldiga" kommentarer.

1 kommentar:

mamaMill sa...

Men oj, det här missade jag av nån anledning igår! Tack Madde <3