torsdag 1 januari 2009

Gott nytt år!


Då var vi inne på ett nytt år. Mitt nya år har börjat både bra och dåligt.. Jag fick in 400 € extra på kontot och det är ju bra, tror jag. Men vi fick just veta en tråkig sak som jag inte kan skriva här.. Det andra tråkiga är att Marcus åker till Halmstad imorgon kl. 08.00 och vet inte när vi ses igen..
De senaste dagarna har vi knappt varit utanför dörren. Marcus har varit riktigt dåligt i flera dagar och har haft hög feber och varit dunder-förkyld. Men nu är det mycket bättre. Jag har väl varit sympatisjuk med honom dessa dagar, men jag har faktiskt inte velat lämna honom när han varit så pass dålig.. Därav blev nyår väldigt lugnt. Vi var hemma till typ sju och sedan åkte vi till västernäs och badade bastu. Där blev vi till efter tolvslaget. Filmen som ja lade upp är på en raket min bror försökte skjuta upp, men det fastnade och vi fick ta betäckning bakom pappas bil, haha. Men man såg jäkligt bra!
Sen vill jag tacka mina underbara vänner för att ni kom hit i lördags, jag hade jätte skoj och hoppas att ni också hade det!

Inga kommentarer: