måndag 26 januari 2009

Skoltrött

Nu är jag skoltrött på riktigt... Känns som jag har 500 uppgifter att göra.. Okej, inte riktigt men sex stycken alla fall och det räcker bra. Måste se på Narnia, häxan och lejonet också (även det för skolan).. Har sett den förut, men måste repetera. Vi ska nämligen presentera scener ur filmen. Hur kul låter inte det? Inte så värst enligt mig..
Kom hem för en liten stund efter att ha varit på bowlingskola med Sofie, hon tyckte det var jätte skoj! Jag, Malin och Sergio ville också spela så vi ska på discobowling på fredag =) Ska bli riktigt skoj! Fast nu har jag press på mig att vinna över Sergio, haha.. Men det ska väl gå hoppas jag!
Efter bowlingen åkte jag på kalas till Mia som fyller år idag! Grattis grattis! Knatte hade lagat världens mumsigaste smörgåstårta! Var tur att man inte hunnit äta middag innan =)
Och imorgon är jag ledig! Yes, sovmorgon!

Inga kommentarer: