onsdag 21 januari 2009

Smärta

Guuud, vad jag skulle vilja göra detta nu....

Ja fy tusan vad ont jag har haft idag.. Jag har för tusan ont i varenda jäkla bihåla. För tillfället känns det helt okej, men så går jag ju på multum med värktabletter för att överleva också... Imorgon måste jag till skolan, jag kommer tydligen bli tvungen att göra nån kompletterings uppgift för att jag varit borta två dagar.. Taskigt tycker jag..
Idag pinade jag mig iväg till skolan med Mia för att göra klart våran forskningsuppgift. Jag var helt färdig när jag kom hem kan jag lova..
Fy, vad jag klagar. Men jag tycker faktiskt synd om mig själv. Jag satt och undersökte sköljning av bihålor och operation av bihålor idag när jag hade som ondast. Men nu har jag bestämt mig för att nästa gång jag får detta så ska jag prata me läkaren om dessa ingrepp, för jag orkar inte med detta längre..
Och ingen man har man här som tar hand om en, buhu.. Jag som tog hand om honom när han var sjuk, och nu ligger man här ensam... Så, nu har jag fått tycka synd om mig själv lite till. Nu kan ja slappna av och gå och lägga mig =)

Inga kommentarer: