fredag 16 januari 2009

Skolan

Sitter just nu i skolan, har varit duktig och skrivit om min praktikrapport. Så nu ska den tydligen publiceras på skolans hemsida.. Fy, inte vill jag att vilt främmande människor ska läsa vad jag skrivit heller, det var ju inte direkt så att jag suttit och skrivit i flera timmar och finputsat och haft mig för att det ska bli bra. Ville ju bara ha det gjort så jag kunde lägga det bakom mig. Får väl skylla mig själv om jag får skämmas :)
Så nu är mitt stora problem hur jag ska orka ta mig hem härifrån... Är ju svinkallt ute!
Imorgon hade jag hoppats på att få en lååång sovmorgon. Det gick bort ganska snabbt. Nu ska jag istället vara barnvakt några timmar till Sofie och Sebastian. Både Malin och Sergio ska jobba och mamma, pappa och Magnus åker till Kökar idag. Fast jag behöver inte gå upp jätte tidigt alla fall. Men klockan 10 måste jag vara hemma hos dom, för 10.30 ska jag köra Sergio på jobb. Sedan slutar Malin kl.13. Då måste jag hämta henne från jobb eftersom hon måste lämna bilen till Sergio eftersom han ska jobba ända till 02.00 på natten. Fy sjutton vilket arbetspass, 10.30-02.00! Nej, om man skulle fortsätta... hmm... göra ingenting nu då.. hehe

Inga kommentarer: