måndag 12 januari 2009

Puerto de Mogan

Kom just hem från skolan. Vilket flumm kan jag lova.. Vi lyckades bli utskällda i biblioteket på skolan, oooops, hehe.. Men vi hade ju roligt, alla andra tyckte dock inte vi var så roliga =)
Igår kväll när jag hade tråkigt googlade jag på Gran Canaria och då speciellt Puerto de Mogan där Sergio har sin lägenhet och då också sär vi bodde sist. Puerto de Mogan kallas även lilla Venice.. Man förstår varför. Oh, vad jag vill dit nu.. Saknar det verkligen massor.
Hittade bla. dessa bilder.

Grinden till vänster kan vara ingången till lägenheten.

Balkongen längst till höger skulle kunna vara balkongen till lägenheten, jag är ganska säker på att det är det.

På den här resturangen satt vi sista dagen och drack öl...

1 kommentar:

Unknown sa...

Googlet Puerto de Mogan i kveld og fant dette. Puerto de Mogan er et lite paradis på jord! Kom hjem til Norge den 7.januar efter 4 uker der. Lengter allerede tilbake!