måndag 26 januari 2009

Åka?

Jag vet att jag tjatar väldigt mycket om mitt älskade Gran Canaria, men jag måste få lite till! När jag träffade Sergio för nån dag sa hat åt mig att det är klart att jag ska sticka på sportlovet! Lägenheten är tyvärr uthyrd för tillfället, men jag kan bo hos Mario... Så nu funderar jag allvarligt på att sticka ner ensam en vecka! Sergio sa åt mig att va fan velar du om, det är väl självklart att du ska åka! Han tyckte jag kunde köra Mario på jobb på morgonen så har jag bil och kan ta mig vart jag vill, men jag tror inte jag är så pigg på att köra där :S Föredrar nog bussen! Men som både Malin o Sergio sa, jag kan göra vad tusan jag vill i en vecka! Ligga och sola och dricka lite öl, läsa, bara vara och ha det bra. Sen när Mario slutar kan man åka till The Bohemian och dricka en rom & cola och träffa folk! Det skulle faktiskt vara helt underbart skönt.. Sen bor Sergios syster Begoña med familj typ granne med Mario.. Ja, det tål verkligen att funderas på.

2 kommentarer:

Cila sa...

Klart att du ska åka! Håller helt klart med Sergio!
Tusan madde, fundera inte ens. Du behöver den resan!
Puss & Kram

wimsis sa...

Hihi.. Ja, kanske man är dum som velar.. Men jag måste hitta en bra sista minuten nu bara!
Saknar dig gumman, puss