tisdag 13 januari 2009

Ångest!!!!

Idag har vi varit och lyssnat på examensarbeten i ÅHS konferenscenter, nu har jag ångest.. Svår ångest. Jag kommer också att stå där om typ ett och ett halvt år! Fy, jag hatar att hålla föredrag, och då ska jag stå inför en fullsatt konferenssal med massa främmande människor och prata i cirkus en halv timme! Ångest är allt jag säger. Och hur ska man komma på ett vettigt ämne att skriva om? Har alltid tyckt att det är så länge tills vi ska göra våra examensarbeten, men det är ju inte så jätte länge dit längre...
Annars har jag bokat klipptid idag, eller okej, Mua bokade den faktiskt eftersom hon bokade till sig själv samtidigt. Så nu vi ska vi till frissan samtidigt! Trevligt!
Kom hem för en stund sedan, har varit hemma hos mamma och bakat cheesecake! Vet inte var jag fick inspiration ifrån, men det har jag gjort! Sen beklagade jag mig för henne angående våran utlandskoordinator som inte är riktigt klok.. Fy, jag blir så upprörd varenda gång jag pratar om henne..
Imorgon ska jag och Mua till skolan och fortsätta skriva på våran litteraturstudie, förhoppningsvis blir vi klara så vi slipper detta sedan. På eftermiddagen ska vi lyssna på flera examensarbeten..

Inga kommentarer: