tisdag 27 januari 2009

Inget kök

Mario har ju för tusan inget kök i sitt hus kom jag just på! Jag kan inte förstå hur man kan bo i ett hus utan kök... Men sen är han ju inte som alla andra barn heller, haha. Han har pratat om att han ska bygga (köpa) kök åtminstone sen vi var där första gången, det går undan kan jag lova. Men det har jag faktiskt lärt mig, att spanjorer, de har ALDRIG bråttom.
Men han har nog nån sorts grill eller nåt liknande, för dom brukar ha paella kvällar där.. Hmm.. Nåja, det blir att köpa hem kall mat bara =) Det blir alltså yoghurt och öl i en vecka.. Fast det kan jag nästan leva med!

5 kommentarer:

Cila sa...

Inget kök? Ja de va ju nåt nytt :D
Men visst överlever du iaf! Grillad mat varje dag låter inte helt fel :)
Satt o kollade på sista minuten resa till dig igår, men jag vet ju inte vilket datum du planerar att fara. 14:e?
Isåfall hittade jag bara för 2999:-
Finns säkert mycket billigare.
Guu va skönt du ska få det! :)

Cila sa...

Jag glömde pussen!!!

PUSS

wimsis sa...

Jepp, är inne och kollar alla dagar, haha.. Men priserna sjunker ju för varje dag som går nu.. Men ja, typ 14 har jag tänkt mig, om ja hittar nåt bra!!!!
Puss

Cila sa...

Jag ska också hålla utkik! :) Hoppas att du hittar nåt billigt! Inom vilka prisklasser ha du tänkt då? :)

wimsis sa...

Så lite som möjligt självklart =) Men gärna under 2000 kr.. Tack gumman!
Puss