tisdag 6 januari 2009

Skola

Den här dagen har varit seg.. Har varit lite sliten :S Dumt huvud får kroppen lida, stämmer mycket bra idag. Men jag hade skoj igår, så det var värt det. Tyvärr var inte min syster hemma, de har båda två fått influensan.. Sergio börjar väl bli en aning bättre men syster min har feber fortfarande. Stackare. Tror jag ska hämta hunden imorgon så de inte behöver bekymra sig om honom.
Blev bjuden på middag till mor och far. Trevligt. Mor och jag satt och kollade på gardiner i nya jotex katalogen, tyvärr passar ingenting till mina fönster om jag inte köper metervara. Men om jag slutar någorlunda tidigt imorgon så ska vi åka och kika på lite tyger.. Fick nämligen ett presentkort i julklapp som man kan utnyttja..
Var till minimarket med mor, jag hittade ett par skitsnygga vinterskor där, dom kostade dock 80€, men mor övertalade mig att satsa nu. Så jag beslutade mig för det, för dom va faktiskt grymt snygga. Men sen fanns den ju självklart bara i storlek 39 och 40. Jaha, skit i det då. Så jag har fortfarande inga vinterskor. suck.
Och vet ni vad? Imorgon är det dags att gå till skolan igen. Känns riktigt märkligt, har ju inte varit där på snart tre månader. Tyvärr är jag inte speciellt motiverad, och verkligen inte med det vi ska börja med: Forskning. Vi ska åter igen analysera en massa vetenskapliga artiklar och sedan sammanställa det, typ. Fy, vad tråkigt..

Inga kommentarer: