torsdag 29 januari 2009

Bläää

Detta har jag gjort idag, saknar min älskling...

Alltså fy vad jag är trött nu igen! Var i skolan från 08.55-16.20 idag.. Fy sjutton. Imorgon har vi en "ledig" dag, men jag ska dit till kl. nio ändå, då ska jag träffa en grupp jag är i och jobba med ett arbete, sen efter lunch ska jag träffa min andra grupp och jobba på ett annat arbete! Fan alltså. Jag orkar verkligen inte! Våran lärare insåg idag att vi kanske har lite väl mycket nu så hon fick stryka föreläsningar och flytta några så att vi ska ha tid att göra alla uppgifter också.. Bra planerat där. Men hur har dom tänkt att vi ska hinna göra sex olika uppgifter när vi föreläsningar hela dagarna? Ja gudars skymning.. Jag håller på och bli utbränd tror jag, jag behöver semester. Ska bli skönt att träffa syster med karl imorgon och bowla och dricka lite öl, I need it.
Fy vad jag klagar här hela tiden! Sorry, men ni får leva med det ett tag till är jag rädd för =)

Inga kommentarer: