måndag 12 januari 2009

Pik??

Pratade med min prinsessa för en stund sedan och hon förstår mig precis! Va så skoj att prata med dig, var ett tag sen nu! Önskar att jag hade bil så vi kunde träffas också.
Annars kan jag ju säga det att om någon känner för att pika mig så varsågod, men du kan ju göra det direkt till mig istället om du har nåt att säga. Du tycker säkert jag är dum i huvudet, men då får du tycka det. Jag sa bara vad jag tyckte och tänkte och det kändes skönt att få det sagt. Vill du prata om det är det bara att säga till så kan vi göra det. Men som sagt, jag står för vad jag sagt. Tycker inte heller att detta är roligt men jag behövde få säga allt som jag sa. Misstänker att jag sårade dig och det är jag lessen för, men ska man vara vänner måste man kunna vara ärliga med varandra, det är alla fall min åsikt.

Inga kommentarer: