onsdag 21 januari 2009

Back on track

nästan alla fall! Har legat sjuk sen i söndags nu.. Fick feber, ont i kroppen och förkyld... Ja, och sen fick jag självklart bihåleinflammation också! Så jag har faktiskt jävligt ont... Var till HC igår och fick antibiotika, men jag vill verkligen att den ska börja hjälpa NU! Men annars mår jag väl rätt bra.. Har varit borta från skolan i två dagar och det har jag svår ångest för! Men jag tror inte jag missat så mycket, och idag var vi lediga!
Messade Mua för ett tag sen, tänkte om vi skulle skriva klart vårt forskningsarbete idag... Men den lilla loppan svarar ju inte! Skrev till henne på Humanpets istället, nästan större chans att få tag på henne där =)
Igår orkade jag faktiskt släpa mig iväg till Marie en sväng, hjälpte henne med ett arbete. Mycket roligare att hjälpa andra med sina erbeten och läxor än att göra sina egna ju...
Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Jag behöver värktabletter, nu.

Inga kommentarer: