söndag 4 januari 2009

Miss u

Jag har så otroligt tråkigt.. Mitt spel jag laddat ner fungerar inte, så nu har jag suttit och läst å soffan i fyra dagar när han var sjuk, och jag njöt av varenda sekund. Nu vill jag inte alls vara hemma, då blir jag bara påmind om att han inte är här längre. Fy, jag behöver annat att tänka på!massa fåniga kändisbloggar. Skoj. Inte har jag varit ute och gått heller..
Men vet ni vad? Jag saknar Marcus helt otroligt mycket. Det är verkligen ensamt utan honom. Skulle jag veta att det bara skulle handla om en månad eller två skulle det kännas väldigt mycket bättre, men tyvärr ser verkligheten inte riktig så ut! När han var här låg vi på soffan i fyra dagar när han var sjuk, och jag njöt av varenda sekund. Nu vill jag inte alls vara hemma, då blir jag bara påmind om att han inte är här längre. Fy, jag behöver annat att tänka på!

Inga kommentarer: