söndag 11 januari 2009

Creepy!

Detta är creepy.. Kom just hem från arken. Pratade me en tjej ja jobbade me tidigare, hon pratde om en polack som visste var hon jobbade och har varit efter henne sen i oktober, han bryr sig inte om att hon har pojkvän. Hon sa att han va jobbig.
När hon såg holnom så pekade hon ut honom, jag hade aldrig sett honom förut. Han kommet fram till oss och säger att han vet vem jag är och att jag pluggar till sjukskötare här på Åland... Jag tycker detta är jäkligt läskigt. Jag menar, det ligger ju inte direkt väldigt officiellt ute vad jag gör och vem jag är någonstans.. Vad jag vet alla fall. Jag tycker inte om att främmande människor som jag aldrig sett förr vet vem jag är och vad jag gör, just eftersom att främmande människor inte ska veta det. Eller är jag ute och cyklar? Är detta normalt? Jag var alla fall lite halv rädd när jag gick hem ensam..

5 kommentarer:

Cila sa...

Men fyy va obehagligt! :/

cassie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
cassie sa...

Jag har också en polack efter mig sen i höstas någongång, står här utanför mitt i natten osv. Kanske det är samma?!

Petra sa...

Men fy!! Snacka om att man blir paranoid och kollar runt sig hela tiden sen då... Du får va försiktig gumman och ring snuten direkt om han börjar "vaka" över vad du gör.. Inget normalt beteende!

wimsis sa...

Kan säkert va samma, han verkar inte va riktigt frisk alla fall!