torsdag 15 januari 2009

Bitter

Ja, jag är bitter. Kommer högst antagligen inte bli England för oss i vår. Fick avslag från ännu en skola idag. Och jag förstår dom. Hade våran utlandskoordinator däremot kontaktat skolarna när vi lämnade in våra önskemål och inte 6 månader senare när vi just ska ha praktiken skulle nog chansen varit betydligt större. Men nu är ju läget inte så, utan hon började försöka på plats åt oss igår(!!!!!). Jag skulle vilja skriva väldigt otrevliga saker om henne här men ska behärska mig.
Men det känns inte rättvist att vi ska bli lidande för att inte hon sköter sitt jobb som hon dessutom får betalt för. Våra praktiker betyder så mycket för oss och att sedan någon som hon faktiskt förstör för oss kan ju bara inte vara rätt. Men ja, vi får väl hoppas på att vi får komma till Danmark nu då.. Fast det verkar riktigt bra, sjukhuset är helt sjukt stort! Så det blir säkert också jätte bra, om hon nu inte lyckas förstöra det också för oss... Kan väl tillägga att det inte bara är jag och Mia som har problem med henne... Utan ett antal studenter till.

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Fy va trött man blir när det går åt H pga av såna saker!

wimsis sa...

Skoja inte... Fattar inte att skolan anställer såna människor! Och som sagt, dom kan förstöra sååå mycket!