lördag 10 januari 2009

Pimp my lägenhet :)






Några dagar sen ja bloggade nu.. Har visserligen inte häns så mycket spännande. Var till arken i måndags. Träffadi min Milis där, var så länge sedan vi festade tillsammans så det var riktigt skoj! Skolan började i onsdags, mindre roligt med tanke på att vi "mjukstartade" med forskningsmetodik. Mindre spännande..
Idag blir det nog utgång! Ska bli skoj, har så tusans tråkigt! Men Johan borde vara här om typ en timme, så då blir det roligare!
Annars har jag "pimpat" min lägenhet lite. Köpte nya gardiner som jag sytt och fått upp. Köpte även en ny taklampa som matchar gardinerna. Mor min tyckte jag skulle köpa blommor så det resulterade i fyra Jukka-palmer. Hoppas jag kan hålla dom vid liv också =) Brukar inte vara min starka sida direkt, hehe.
Annars undrar jag vad det är med folk? Blir lätt irriterad kan jag lova..

1 kommentar:

mamaMill sa...

Ja Johan kan du lita på. Han skulle gå över lik för en öl.