lördag 20 december 2008

Packat och klart, nästan..

Nu har jag nästan packat allt. Fick till och med julklapparna! Sen är det bara necesären (som visserligen är ganska stor) och myskläderna jag har på mig som ska ner! Men ska nog ändå be Macke ta lite grejer åt mig, tycker jag han kan göra. På vägen hit fick jag nämligen blåsor i händerna.. Och väääldigt ont i händer och armar, dessutom orkade jag knappt lyfta väska från marken så det var inte så lätt att få in den på tåget när det var flera trappsteg upp :( Nu måste jag upp för en trappa till tågstationen också, och den är min största fasa just nu... Ni förstår vilka stora problem jag har!
Annars har jag tråkigt.. Macke är i skolan och kommer nog inte hem förrän ikväll nån gång. Vi är bjudna på glögg och spel till Stoffe och Tina ikväll men jag tror inte jag tänker gå. Känns som det blir sent i sånna fall och jag vill verkligen sova så mycket som möjligt inatt. Ska ju faktiskt resa hela dagen. Sen får Macke göra vad han vill.
Överväger att städa här, det lär ju inte bli gjort annars...

Inga kommentarer: