söndag 30 november 2008

Tåg bokat

Nu har jag just färgat håret på mig själv. Trodde aldrig det skulle gå men det gjorde det! Tror dessvärre att det blev betydligt rödare än vad jag ville ha det :S
Men svårt att säga när det fortfarande är blött. Annars har det inte hänt speciellt mycket idag. Jag bokade tågbiljett hem den 21.12, jag ska hinna med båten hem samma dag också om det inte sker några större förseningar. Jag kommer åka hem ensam, söt måste stanna kvar nån dag till för att analysera enkäter för c-uppsatsen. Det är ju lite trist, men han kommer ju hem alla fall och det är huvudsaken.
Jag ska ju vara på praktik den helgen jag åker hem, men jag skiter i sista dagen på nåt vänster. Det är lite problem för mig att komma till varberg på helgen, speciellt till kl.07.00 på morgonen. Första tåget går vid typ 9, vilket betyder att jag blir typ 3 timmar sen. Så det får va, verkar inte som att någon på avd. har sån koll ändå.
Pratade med mor idag, de hade också varit på lilla jul marknad, Sergio hade kommit med dom eftersom Malin jobbade. Han hade varit helt lyrisk! Haha, han hade gått runt i slottet och tittat och var mäkta fashinerad. Mamma däremot hade varit helt slut när de var i bilen och hade mått dåligt på kvällen (hon får inte anstränga sig och speciellt inte magmusklerna). Stackaren.
Nu ska jag dricka te och hoppas på att min man tänker sluta spela ps3 snart så jag kan ockupera tvn.

Inga kommentarer: