lördag 15 november 2008

Mamma..

Mamma ringde igår.. Hon är orolig för operationen på måndag. Hon sa att hennes puls och blodtryck är högt hela tiden. Även om hon inte tänker på det så ligger det ju ändå där och maler.. Hon sa att hon önskade att jag kunde vara där med henne när hon ska sövas ner, pappa är på jobb och mamma och magnus likaså.. Eller Magnus är ledig, men han ska ha hundara. Pappa kommer hem på onsdag och kommer vara hemma i tre veckor med henne sen då hon inte får lyfta något under 3-4 veckor och inte göra något ansträngande.
Fy, vad jag fick dåligt samvete.. Jag önskar verkligen att jag kunde vara där med henne. Hon sa till och me med att hon ville ha med mig under hela operationen, att det kunde ju även vara bra för mig att se. Gulle mamma, nu har jag faktiskt hemlängtan.

Inga kommentarer: