måndag 24 november 2008

Vilken morgon

Gick upp kl.07.00 för att åka på introduktion till nya praktikplatsen idag. Kommer dit en aning för sent efter att ha stressat, missat buss osv.. Väl uppe på avdelningen får jag veta att det har blivit något fel, det är ingen introduktion. Skit. Jag fick gå och bli fotad och fick ett passerkort och en kod, sen gick jag och letade upp ett omklädningsrum och ett skåp som jag måste köpa hänglås till (sånt bekymmer hade jag inte på 4C..)..
Sen gick jag och väntade på bussen som var lite sen, vilket i sin tur ledde till att jag missade tåget med typ 10 sekunder, när jag sprang mot perrongen så åkte det, så jag fick gå in i väntsalen och vänta på nästa tåg som skulle komma om en timme. Vilken morgon.
Nu är jag alla fall hemma. Ska snart gå till Maxi och handla, vet inte riktigt va ja ska laga till middag men jag funderar på att laga lite mockarutor =)

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Mockarutor till middag? Hårt studieliv :D

wimsis sa...

haha.. Eller hur?? Blev paj, och inga mockarutor :(
Imorgon kanske!