torsdag 20 november 2008

sovmorgon

Då är man ledig fyra dagar! Jag fick en kort sista dag på 4C, jag åkte redan vid halv sju, söta Anna tyckte inte jag skulle sitta där och glo till kl.22, det var faktiskt rätt lugnt också, så jag gick mer än gärna!
När jag kom hem satt söt och en kompis och spelade ps, när han hade åkt frågade jag hur länge de hade spelat, sen kl 14.00 sa han! Jag var hemma vid åtta, så de hade verkligen suttit ett tag! Fattar inte hur man kan sitta och glo på den där tvn sex timmar i streck..
Jag sov ända till kl10 idag, weee! Sen jag kom hit har jag faktiskt fått en normal dygnsrytm där jag somnar vid tio, elva på kvällen och är uppe vid åtta, nio på morgonen, duktigt skönt måste jag säga! Hoppas det fortsätter så när jag kommer hem också.
För en stund sedan påbörjade jag även min praktikuppgift så jag känner mig hyfsat nöjd med mig själv!

3 kommentarer:

Cila sa...

De är så skoj att höra att du har det så bra där borta!
Jag saknar dig så tusans mycket, längtar tills du kommer hem och vi kan fika! :)
Och oj vilken välkommen hem supkväll vi ska ha sen! :D
När va de som du kommer hem föresten? :D
Saknar dig!!
Pussar

Marie sa...

Hej stump! Det märks att du trivs.. men vi saknar dig! Kom hem nu då... lite bara! Visst??? Ska ut i helgen, å var e du då? Inte här iaf... snyft!
Pussa

wimsis sa...

Mina pinglor! Saknar er så tusans jag med kan jag lova! Jag tror jag kommer hem helgen innan jul som det ser ut nu, men inget är säkert än! Men då ska vi ha en riktig tjejkväll med dricka och en massa skvaller =)
Pussar till er <3