måndag 10 november 2008

Storm

Nu har jag min sista lediga dag.. Imorggon är det dags att stiga upp kl.05 igen.. Sen jobbar jag en natt mellan onsdag och torsdag. Jag insåg i somras att det här med nattjobb inte riktigt är min grej, men en natt får jag väl offra!
Idag har det varit riktigt oväder igen.. Blåst storm och regnat, kom även en riktigt stor hagelstorm också! Internet försvann vid 12 tiden och kom tillbaka för bara en liten stund sen, så vi har typ bara suttit framför datorerna och tvn och glott på diverse olika saker.
Precis som i Clisets fall börjar även mitt the Oc ta slut :S
Deprimerande kan jag lova!
Nu är Marcus en våning upp och lånar ett ps3 spel, så kanske även jag ska slå till och spela lite=)
Igår spelade jag faktiskt nintendo, ni vet det där riktigt gamla från typ 80-talet! Haha, spelade super Mario 1, och nåt annat mupp spel. Trevligt!
Nu ska jag koka upp lite tevatten och värma mig en kanelbulle!
Btw, jag försöker sluta röka och jag var just ute och rökte min första cigarett idag! Jag har bara två kvar i paketet och planen är väl att jag inte ska köpa mer heller... Får väl se hur det går!

Inga kommentarer: