onsdag 19 november 2008

Regn och rusk

Nu ska jag just packa väskan och åka iväg på sista dagen av dessa fyra veckor. Det är regn och rusk ute så just nu skulle jag bara vilja krypa upp i soffan med en filt.. Men men.. Thats life. Sen är jag ju faktiskt ledig i fyra dagar innan det är dags igen. Tror faktiskt att jag går tidigare idag så jag kommer med tåget som går 20.19, skulle va rätt skönt att komma hem i någorlunda tid och inte behöva stå ute i över en timme för att vänta på tåget.. Tror inte det är några större problem, går inte med min handledare idag heller så.
Ska försöka ta lite kort någon dag så ni får se hur det ser ut här också. Är faktiskt en mysig stad, både Halmstad och Varberg. Inte för att jag sett så mycket av Varberg förutom järnvägsstationen och det man ser ut genom bussen och sjukhuset, men ändå :)
Hoppas ni får en bra dag, det ska jag ha!

Inga kommentarer: