söndag 16 november 2008

Julklappstips?

Hello. Praktiken gick bra även igår, fast jag var trött och rätt frånvarande.. Behövde inte gå tidigare till buss och tåg denna helg heller, en kille från jobbet erbjöd sig att köra mig till stationen så jag inte skulle behöva gå eller vänta på tåget ute i över en timme. Tack!!! Vi vart lite tidiga till stationen, så då satt vi i bilen och väntade till tåget kom. Det blåste lixom storm och var kallt.. Jag var stelfrusen när jag kom hem efter en tio minuters promenad. burr.
Jag hade beställt en flaska vin av söt, men var inte hemma förrän vid 23, så den får nog vänta någon dag. Söt köpte nytt ps3 spel igår och har laddat ner ett spel till datorn, så nu har jag lite lätt tråkigt. Kommer ju inte så väldigt mycket att se på tv heller.. Funderar på julklappar, vet inte vad jag ska köpa till någon! Och att köpa julklapp (eller present överhuvudtaget) till pojkvännen är nog fan det svåraste som finns! Fy, vad jobbigt...

3 kommentarer:

Petra sa...

Hello you! Ja du, de där m julklappar e ett helt skilt kapitel... Kläder, booring.. Va ska man hitta på då så de platsar i ens ekonomi?? Men du, en fråga bara.. HUR FICK DU VIDEOSNUTTEN FRÅN YOUTUBE TILL DIN BLOGG?? JAG FÖRSTÅR INTE HUR... Inget datageni här inte. Kramiz på dig dit borta!

wimsis sa...

Haha! Dy måste vara medlem på youtube först, sen ska man bara kunna göra det därifrån! Kram

Petra sa...

oki.. får försöka med det då.Tackis! ;)