söndag 9 november 2008

Resa, någon?


Hej hopp!

Nu är jag inne på min andra lediga dag, och jag njuter! Trots att vi båda har kunnat sova hur länge som helst två dagar har vi ändå varit vakna kl.08.00.. Nåja, e ganska skönt faktiskt, vi har legat kvar i sängen och slappat.
Annars vet jag inte så mycket. Praktiken går bra, inget nytt där. Fick åka bil dit och hem två dagar med en jätte rar tjej som även hon gjorde sin praktik på samma avdelning, men hon hade sin sista dag i fredags så nu får jag åka tåg och buss igen..
Igår var vi ner på stan en sväng, söt tittade på ps3 spel och jag köpte en tröja, en halsduk och en foundation.. hehe.. Sen var vi och storhandlade. Jag lagade tortillas till middag och söt lagade kanelbullar under tiden =) Mumma!
Men nu ska jag vara allvarlig. Jag vill resa iväg två veckor efter jul. Sitter och kollar sista minuten nu. Planen var ju att jag och Marcus skulle åka men för det första kommer han nog inte ha råd, och för det andra tror vi inte att han kommer ha jullov mer än typ en vecka pga av hans C-uppsats.. Så då undrar jag, finns det någon av mina kära älskade vänner som känner för att resa bort med mig? Ligga på beachen, dricka en kall och bara njuta?

2 kommentarer:

Cila sa...

Oh ja, önskar så att jag hade råd! Men tyvärr.. Hoppas att du får sällskap av någon! :)

saknar dig! Puss

wimsis sa...

Du får säga ut Eddie att han får ta och vinna en massa pengar, haha!
Saknar dig och också gumman! Puss