torsdag 30 december 2010

City

Den här dagen har vi i stort sett spenderat på stan tillsammans med fina Marie
Har bla. köpt doppresent, hämtat Liams solhatt ("råkade" köpa ett par solglasögon också), 
köpt dyna till Stokke stolen och handlat mat inför imorgon (med resten av Ålands befolkning...).
Liam har varit på sitt allra bästa humör och flirtat hejvilt med främmande människor :) 
Och det där med att ligga i vagnen när man är på stan går helt bort, han ska sitta och titta, annars blir han arg:) Mammas gull. 

Imorgon då. Ja egentligen skulle vi på Liams kusins dop, men på grund av härjande magsjuka 
har jag nu beslutat att vi blir hemma. Vill inte riskera att Liam skulle bli smittad. Skulle inte
vara så bra om jag fick det heller, hur skulle jag då kunna ta hand om min skrutt?
Istället blir det nyårsfirande med Marie. Vi ska laga lite mumsig oxfilé, pannacotta, bada bastu, 
färga lite hår, äta ost och kex och självklart dricka skumpa ;)
Känns riktigt bra att bara vara hemma. Har ju trots allt barn nu, och hund. Så alla mår bäst här! 
Men vi saknar självklar pappa.. Väldigt mycket.

Idag bjuder jag på en film från gårdagens pulkaåkning :)
(fy sjutton hur man låter, så där låter man ju inte i sitt eget huvud :)) 

Inga kommentarer: