lördag 4 december 2010

Grin-olle

Trots att skrutten sov i ca tre timmar mellan kl. 14-17 så har han varit sååååå gnällig ikväll. Och vad det där humöret har skiftat. Ena stunden en speedad duracellkanin och i nästa en riktig grin-olle. När han har varit grinig har han VERKLIGEN varit grinig. Han vill bara stå i famnen och hoppa, man får ju lixom liite mjölksyra i armarna efter 5 min vill jag lova. När jag nattade honom var han duracellkaninen igen som då låg och tjoade, sparkade med benen och fäktade med armarna. Lätt att få i honom vällingen vill jag lova. Men nu sover han. Undrar bara var detta humör handlar om? Hans två kusiner har varit sjuka och haft feber (på deras dagis påstår dom att det är nåt som går), hoppas innerligt att det inte är nåt sånt på gång.. Vi var nämligen hemma hos dem på kalas igår. Och födelsedagsbarnet var ju så gullig och ville krama och pussa Liam, mitt hjärta smälte när han var så go så jag kunde bara inte säga åt honom att han inte fick..
Nå, han kanske bara är trött och slut rent allmänt. Nu tänker i alla fall jag ta ett glas rött (eller två :)) och njuta av lördagskvällen, tills jag stupar i säng, haha.

3 kommentarer:

Marie sa...

Men gullisen då, vilken sur min man kan ha. Plutten <3
Njut av ditt vin gumman.
Puss

wimsis sa...

Jag försökte kommentera din blogg tidigare men det gick inte.. hmm.. Nå, hopppas du har det bra alla fall! vi saknar dig! Puss

Marie sa...

jasså? konstigt... hoppas det funkar nu då? Fia har ju kommenterat..
Jodå, jag har det super bra! Sku alla mina fina vänner och familj va här till sku det va perfekt =)
Måste se till att vi hinner ses när jag kommer hem. Måste ju komma ut och se huset, busa me hunden, gosa me Liam, bada bastu och dricka vin me dig! =)