torsdag 2 december 2010

Flydde

Klockan 7.30 imorse vaknade jag och Liam av att det lät som om de håll på att slita av taket. Sen knackade det på dörren, en säkring som gått igen. Sen var det bara att stiga upp. Jag, C och skrutt åkte en sväng till stan. Skulle ta ut en del pengar till värmesystemet vi ska hämta nångång nästa vecka, köpa rör till elen, köpte babypulka (ska testas imorgon :) )sen var jag ju bara tvungen att köpa en ny outfit till Liam ;), till sist tog vi en sväng till sparhallen, sen hem. Eller ja, jag gick in och packade skötväska. Jag, skrutten och Donya flydde nämligen fältet och åkte till världens bästa Milis istället. Det var nämligen kaos här hemma, vi hade tre byggare här, vvs:are, plåtslagare, sen skulle de komma från elandelslagen samt från en annan elfirma.. Behöver jag säga att det var ett j*vla liv här?
Vi har i alla fallt haft en jätte mysig dag i sund, och min hund var nog överlycklig som fick springa av sig med brorsan. Sen passade hon även på att jaga lite kisse också, haha. Tur att dom är vana :)

Nu på kvällskvisten har jag lagat pepparkakshus. Eller jag har försökt alla fall. Resultatet ska vi inte ens tala om, haha. Det är sååå fult! Funderar på vart jag ska gömma det nånstans :)

Inga kommentarer: