fredag 3 december 2010

Amningskudden

Ett av de bästa köpen jag gjort är amningskudden! Den var bra när jag ammade, men den är ju ännu bättre nu efteråt :) Liam har ju vänt på sig ett bra tag nu, från rygg till mage, vilket har lett till att så fort man lägger ner honom i gymet vänder han på sig inom 5 sekunder. Han orkar ju inte ligga på mage hur länge som helst och blir då arg.. Men sen kom jag på att lägga honom i amningskudden, och nu ligger han så jätte bra där och leker :)
Nu brukar jag även ta upp kudden i soffan och gosa ner honom i den med en filt, så mysigt. Så har han även somnat flera gånger! Ja, ville bara dela med mig av den lilla kunskapen ;)





3 kommentarer:

Marie sa...

Åh va mysigt! lilla gullungen min.. ska gosa sönder han när jag kommer hem =)

mamaMill sa...

Amningskudde är nåt jag ångrar att jag inte skaffade!

Katja sa...

ja det var det enda som jag ångade mig med amaya att jag inte skaffade. så nu köpte jag en, nu ammar jag inte elliott längre. men passar perfekt för att ha han i soffan, amaya brukar leka med den och min karl använder den som "databord" i knä. så bra köp :)