tisdag 28 december 2010

Onödiga fakta

1. Hur gammal är du om fem år? 30 

2. Vem var den sista du träffade? Liam <3
3. Hur lång är du? 159 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Kommer tyvärr inte ihåg..
5. Vem ringde du senast? Till min mamma tror jag.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Av min svärmor: "Liams sked blev kvarglömd"
7. Vad är dagens planer? Nu är det sängen som gäller.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta.
10. När såg du senast din mamma? Igår
11. Vilken ögonfärg har du? Brungrön
12. När vaknade du idag? kvart i nio
13. Har du någon gång hittat en katt? Eh, nej..
14. Vilken är din favoritplats? Var som helst, bara jag får vara med min familj
15. Vilken plats föredrar du minst? Oj, ingen aning
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Här, i vårt fina hus med Liam och ett eller kanske två syskon :)
17. Vad skrämde dig som barn? Döden.. Måste erkänna att det fortfarande är så..
18. Vem fick dig att skratta senast? Liam <3
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Antar det
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra, två är mina och två min karls
23. Hur många landskap har du bott i? Landskap? Hmm.. Tre?
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Mmm.. Har väl hänt
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota, fast jag älskar snygga skor :)
26. Är du social? Jo, det är jag nog, men samtidigt kan jag längta efter att få vara ensam.
27. Vilken är din favoritglass? Ojoj! Finns ju så många!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Euro? Betala bort våra lån, sen skulle vi resa!
29. Tycker du om kinamat? Kan inte påstå att jag ätit det speciellt ofta, men det är okej.
30. Tycker du om kaffe? Det är mums, men en onödig last..
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe!
32. Sover du på någon särskild sida? Njä, sover nog oftast på mage.
33. Kan du spela poker? Aa, fast man är ju ingen expert direkt :)
34. Tycker du om att mysa? Ja, det gör jag!
35. Är du en beroendemänniska? Nja.. Eller? Jo, det är jag nog.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, faktiskt :)
37. Vill du ha barn? Haha JA!!
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska. Sen kan man ju lite på några andra språk..
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jepp, när jag bodde i Sthlm vart det en tur till Karolinska.
40. Föredrar du havet eller en pool? Hav
41. Vad spenderar du helst pengar på? På Liam och resor
42. Äger du dyra smycken? Beror på vad man räknar som dyrt..
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Glass :)
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, omöjligt att säga bara en..
46. Välj ett ärr på din kropp? På högra knät, fastnade i taggtråd på Kökar när jag var liten
47. Vad har du för ringsignal? Hmm.. Vet faktiskt inte vad den heter
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Inte jag, kanske min mor har nåt liggandes..
49. Flirtar du mycket? Nej, inte nu längre alla fall..
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Den till höger är tagen på Gran Canaria för två år sen.
51. Kan du byta olja på bilen? Nja, fylla på kanske om jag ansträngde mig :)
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? I denna ljuva sommartid
54. Läser du dagstidningen? Jepp
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope, men på Vi föräldrar
56. Dansar du i bilen? Nej, jag sjunger (när ingen annan är med :))
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix megapol i bilen
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Antagligen en inköpslista (som jag inte fick med mig)

Inga kommentarer: