tisdag 21 december 2010

Inställningar

Nu har jag ändrat en massa inställninga på bloggen, den har inte riktigt varit som den ska.. Och det har tydligen varit problem med att kommentera också, hoppas det fungerar nu!
Och det ser ju onekligen annorlunda ut nu när jag ska skriva :) Var tydligen ett tag sen man såg över alla inställningar. Åh, nu kan jag helt plötsligt ändra typsnitt och centrera och grejja, kul :)

Orkar inte skriva desto mer ikväll. Men jag tänker fortsätta berätta om våra nattningar/nätter.
Förra natten vaknade Liam redan vid kl. 00.30 ?! Gav honom käk och han somnade till slut.. Sen vaknade han igen vid kl. 06. Han ville inte somna om. Efter ca. en och en halv timme somnar han äntligen om. Sen vaknade han igen kvart i nio, då gav jag upp. Jag försöker verkligen att inte ge honom mat när han vaknar, men till slut vill jag bara sova och ger upp.
Ikväll gav jag vällingen i min famn igen, han höll på att somna men slöt inte ögonen helt. Sen la jag honom i sängen, pussade lite på honom och gick ut. Han är nöjd ett tag och ligger och pratar sen blir han sur när han inte hittar tutten. Så jag går in och petar in den i munnen på honom, så där håller vi på ett tag men till slut somnade han faktiskt! Och han har sovit gott sen dess! Hoppas han sover hela natten nu.. Jag behöver det!



Inga kommentarer: