söndag 5 december 2010

Överkörd

Vilken natt säger jag bara. Det här är första natten som Liam inte sovit ordentligt sen han kom till världen. Man har varit en aning bortskämd inser jag nu. Känns som jag blivit överkörd av ett tåg idag. Helt slut. Det första jag fick göra när jag steg upp var att ta 1 g panadol, vilket även gett effekt. Tack och lov.
Nånting är ju uppenbarligen inte som vanligt med vår lilla prins, först var han ju jätte gnällig igår kväll och så då den här natten på det.. Idag är han ju också grinig, men det är ju kanske inte så konstigt med tanke på att han inte sovit ordentligt. Nu sover han alla fall, hoppas han gör det ett par timmar nu så kanske han är på bättre humör när han vaknar.
Och idag gick faktiskt C upp med Liam när jag bad honom, så jag skulle få sova ett tag till. Underbart. Det blev väl bara en timme till, men ALLT är hemmåt. Nu är C ute i nybygget och drar el, skrutten sover så jag tänker fortsätta att göra absolut ingenting.
Ha en skön söndag alla fina!

3 kommentarer:

Marie sa...

Men lilla gubben då... är det tänder? förkylning?
Så svårt när dom inte kan berätta vad som är fel, jag tycker man sku känna sig så hjälplös...
Hoppas han blir bättre snart iaf <3
KRAM!

wimsis sa...

Om man ändå skulle veta.. C tyckte att han varit snorig imorse, men nu är han inte det alla fall. Kanske det är tänder, men så har vi ju sagt av olika anledningar i typ två månader nu, haha.
Kram

Elin sa...

Kanske det är tänder på gång?? Jag läste någonstans att ibland kan de ha lite tokigt i 1-2månader före. En del är ju mer känsliga..