måndag 20 december 2010

Award

Ser att jag fått en award, tack Annica :)




Awarden går ut på att du ska dela med dig av tre saker som du gillar till dina läsare och sedan skicka awarden vidare till fem bloggare du gillar.

1. Jag älskar att resa och jag önskar att vi skulle ha tid, råd och möjlighet att göra det ännu mer!

2. Jag gillar värme och hatar att frysa. Skulle jag få välja skulle vi ha sommar året om, fast då skulle man väl inte uppskatta sommaren lika mycket. I somras när jag var höggravid satt jag ute i solen och njöt, alla trodde jag led i värmen :) Haha, inte jag inte!

3. Jag älskar att läsa. Tyvärr finns det inte riktigt tid till det längre, men jag försöker läsa lite varje kväll innan jag somnar. Böcker jag läser är reality böcker eller deckare.

Då är det min tur att nominer då :)
Det går tydligen inte att länka, så jag skriver bara era namn.
Marie
Mille
Cila
Emy
Elin

Inga kommentarer: