torsdag 16 december 2010

Inte en god morgon

Vi har Inte haft en god morgon idag.. Liam tyckte det skulle vara roligt att ta morgon kvart över sex idag. Det tyckte Inte jag. Men ni kan ju gissa vem som vann den matchen. Jepp, chefen såklart. Men vi låg kvar i sängen till kl. 09. Han brukar alltid va go och glad på morgonen, men inte idag. Idag var det gnäll. Han väääägrade somna om och blev arg på mig när jag vände honom på sida (hans insomningsställning). Han blev arg när jag inte pratade med honom, han blev arg om han inte fick sitta, ja han blev arg för det mesta. Till slut tröttnade jag och så gick vi upp. Fick honom äääntligen att somna vid 10, men hur längr tror ni han sover? 25 min. Wee. Han har inte tagit så korta tupplurar på jag vet inte när. Plockade upp honom, då var han på lite bättre humör. Nu har han fått lunch, vi har busat och han har bajsat x 3 och nu sover han. sover han inte mer än en timme nu vet jag inte vad jag gör.
Jag är såååå trött och slut. Nerverna mår inte heller så bra efter den här morgonen. För att spä på mitt dåliga humör lite så jävlas skrivaren också. Tack.

Nämen, gissa vem ´som är vaken? Det var 20 min det..

1 kommentar:

Cila sa...

Men lillkillen då..
Hoppas att ni får sova en stund på dagen så du får tillbaka dina krafter Madde! :)
Puss <3