lördag 1 januari 2011

Gott nytt år!!!!!!

Gott nytt år till er alla!!!!!!!!!!!!

Bloggande inte igår eftersom vi hade finbesök :) Marie var ju här!
Och det var underbart trevligt! Vi åt oxfile, panacotta, ost, kex, frukt och så
förtärdes det självklart lite alkoholhaltiga drycker också. Mys.
Jag fick även tag på min karl vid tolvslaget, kändes riktigt bra. Liam sov gott då sen nån
timme tillbaka :)

Många skriver nyårskrönikor idag. Jag tänker inte göra det utdraget.

År 2010 var ett fantastiskt år, det bästa året på de 25 jag upplevt hittills. Ni vet varför.
Jo, i år föddes vår underbara son, den 24/6 kl. 14.52 såg vår
Liam Carl Kronhed dagens ljus för första gången. 
Vi har aldrig varit så lyckliga som då.
Den här lilla pojken förgyller mitt liv dag efter dag. Hur har jag kunnat leva uta honom?
Tänk att VI har skapat något alldeles så underbart!
Ja, jag finner inte ord för att beskriva hur mycket jag älskar den här lilla krabaten.

Älskar dig så.

1 kommentar:

Anonym sa...

mm, ryser när jag läser dina ord om Liam, av välbehag och egna minnen! önskar dig ett lika lyckligt 2011, kram från Liz