söndag 9 januari 2011

Snart tillbaka till vardagen

Hörrni, jag är lika slut idag så jag bara orkar inte ladda upp några
bilder just nu.. Men imorgon, jag lovar!
Dagen har gått lika fort som gårdagen, slitit som djur har vi gjort. Det är ju
så svårt att sluta sen, man ser bara mer och mer man skulle vilja göra :) Jag åkte
lite tidigare än de andra för att hämta hem min skrutt och då såg jag att de flyttade
lite grejjer i vardagsrummet också :) Men det blev bra, mycket bra. Och nu kommer¨
vi alla bli upprörda om alla onödiga papper och skit flyttar in igen!

Känns hel konstigt att jag knappt umgåtts med Liam de senaste dagarna, saknar
att busa med honom.. Men nu ska det bli ordning på torpet igen. Tillbaka till
vår vardag och våra rutiner. En sak som inte varit speciellt bra var att farmor inte
har lyckats få honom att sova mer än en timme på hela dagen. Så när jag
har hämtat honom har han varit sååååå trött, hjärtat mitt.. Men jag klandrar
absolut inte farmor, jag vet att han är svår att få att sova. Men det är bra att andra
får försöka, han måste vänja sig, så är det bara.

Veeeeeeet ni vad?????!!!!!
På onsdag morgon kommer pappan hem, och sen,
på fredag, vet ni vad som händer då?????
Hehe, klart ni vet ;)

Thaiiiiiiiland!!!!!!!!!!!!!!

Bilden är från förra året, ute på Poda island!

1 kommentar:

Cila sa...

Åååh va jag ska gråta!!
Önskar så att ni kunde packa ner mig!
Men va ni ska njuta, bara ni 3 i paradiset!

Och va kul att ni fått päronens rum färdigt! HAr du inga bilder? :)