måndag 31 januari 2011

Hemma!

Borta bra men hemma bäst,
ja, det stämmer verkligen!
Vi har haft det jätte bra borta, jag har sovit som aldrig förr, haha.
Vi har ju i princip gått och lagt oss när vi lagt Liam, dvs mellan 21-22.30
och sen sovit tills Liam vaknat mellan 07.30-09.00!
Helt sjukt ju, men man har väl haft lite att ta igen...
Tyvärr regnade det massor, sammanlagt ca 1 vecka. Och det var ju
verkligen mindre roligt, men vi har istället sett massor. Vi hyrde bil i
tre dagar, så vi har gjort en del. Orkar inte skriva så mycket nu, men vi
har varit i lite olika djurparker, till lite sevärheter osv.
Så ser ni oss så kommer vi inte vara speciellt bruna, haha. Men va fan,
det har varit så avkopplande att komma bort, och det var ju
det viktigaste!

Nu är det full fart igen, idag har vi uträttat massa ärenden på stan.
Och på måndag kommer det börjas spacklas! 
Och vet ni, jag ska jobba två dagar den här veckan, torsdag och fredag!
Jag är seriöst nervös, tänk om jag inte kommer ihåg vad jag ska göra/hur
jag ska göra saker???? Var ju hur länge sen som helst sen jag jobbade!
Men samtidigt ska det bli riktigt skoj, träffa lite vuxna OCH framför allt få lite
extra klirr i kassan, det behövs kan jag lova..
Och på fredag kväll är det födelsedagsmiddag som gäller!!!!!!!!!
Så min karl kommer få massor med kvalitetstid med sin son, det är
mycket bra. Han behöver det för att få lite mer förståelse för mig.

Och det är allt jag orkar skriva ikväll! Bjuder på några semesterbilder:







4 kommentarer:

Cila sa...

Åååh!! Vilka underbara bilder! Vill se alla! :D
Och söta öde va Liam är söt i solskyddsdräkten! :)

Synd att det regnade så mycket, men jag har förstått att de lär ska göra de på den sidan av Thailand? Kul att ni hann se massor och huvudsaken är ju att vara ledig.. Och att insupa thailand, oavsett väder! :)
Längtar tills på fredag stumpan!

Puss!
(Ha så kul på jobb!! :))

Marie sa...

JAAAAAA! ÄNTLIGEN är ni hemma! Håller med Cila, underbara bilder! Kan bara tänka mig hur skönt ni måste ha haft det!

Gud va kul med jobb! Spännande =)

Födelsedags middag? Njä, middag med goda vänner! Vi kan väl skippa det där med att fylla år va?? och måste jag fylla så fyller jag 24, OKEJ???!!!!
Hinner vi med en dejt innan fredag??

PUSS

Elin sa...

Håller med alla andra, helt underbara bilder! Vad roligt för Liam att få se bilderna när han blir större!! När mamma rider elefant och när ni matar en tigerunge. Riktigt häftigt!!:) Kul att du får fara och jobba. Hoppas han förstår dig lite bättre sen.:) Även jag har satt lite mer press på karln här hemma.:)
Kram på er!!

wimsis sa...

Cila: Tydligen var även Thaiarna förvånade över allt regn.. Så vi måste ha haft en jäkla otur bara! Men vi har ju som sagt varit borta hemifrån alla fall :)

Längtar också!!!

Puss

Marie: Okej, vi skiter i att fylla år från och med nu, inte mig emot!!

Elin: Bra att pressa dom där karlarna ibland, det behöver dom!! Ska ni babysimma på lördag????!
Kram!