lördag 8 januari 2011

Trött och slut

Är det okej att gå och lägga sig kl. åtta?

Jag är såååå trött och slut.
Vi har slitit som djur i två dagar nu.
Idag har vi satt in golvet (plastmatta), och det kan jag lova er att det gör
jag ALDRIG igen. Vilket j*vla jobb! Sen var jag med och tapetserade en och
en halv vägg, sen var jag tvungen att hömta min skrutt som varit med farmor
och farfar hela dagen. Dit ska han även få åka imorgon så vi får fixa det som är kvar.
Det är verkligen otroligt roligt att renovera och gör fint, speciellt med tanke på att det är
jag och syrran som gjort det mesta ;) Okej, jag erkänner. Hon och brorsan drog ner de mesta
av tapeterna, det roliga missade jag ;)
Ska bli så kul att se våra föräldrars min när de kommer hem:) De är tydligen helt
övertygade om att det är vardagsrummet vi håller på med, haha.

Bilder bjuder jag på imorgon eller i övermorgon!

1 kommentar:

mua sa...

va duktiga ni är :) dom blir nog säkert överlyckliga!! kram på dig mudde