onsdag 5 januari 2011

6 mån kontroll

Har varit lite bloggtorka här de senaste dagarna.
Anledningen till det är först och främst att jag, Liam och Marie åkte till Norrtälje
för att bunkra barnmat till Thailand igår (en sak jag kan stryka på listan).
Kvällen och natten innan övernattade jag i stan av olika anledningar.
Men nu är jag här igen!

Idag har vi varit på 6 mån läkarkontroll.
Betyget var MVG :)
Han var på sitt allra bästa humör, smilade upp sig som bara han kan och han
visade allt han kan, haha. Kontrollen tog typ 5 min:) Så allt är bara fina fisken med
vår lilla grabb.
Däremot har han varit på konstigt humör idag. Han har blivt så lessen så han
gråtit flera ggr idag! Och det händer ALDRIG! Vet inte riktigt vad som är
på gång nu.. Hoppas verkligen inte han tänker bli sjuk..

Idag hade vi även Liams farmor och farfar på besök. Riktigt trevligt var det!
Och farfar busade riktigt ordentligt med Liam, han sov 1 och en halv timme när
de åkt :) Kanske inte låter så mycket för många av er, men får oss är det super!

Håller på och lägger Liam just nu, han ligger i sängen och pratar för fullt.. Får se
hur länge han orkar kämpa.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Var nånstans köper ni barnmat i Norrtälje? Jag tycker att maten oftast varit lika dyr eller dyrare där än på holmen! Både ersättning och burkar. Har varit på Coop o Flygfyren....

wimsis sa...

Vi har varit till Willys de senaste gångerna! Vår kille får NAN 2 ersättning i pulverform, då är ju förpackningarna mycket större än här hemma, och kostar 103kr. Nu köpte jag mest stora burkar mat och nu råkade det sig så att allt blev ekologiskt, dvs. Hipp och de kostar 9,90 kr burken. Köpte även Hipps yoggis mellanmål förpackningar med fyra små burkar, de kostade 17, 25 kr!
Jag måste säga att jag inte är helt säker på om jag tjänat så mycket, men jag inbillar mig det, haha. Vad är det för priser på flygfyren och Coop?